BBM3410/18:Model-Model Teragung (Kuliah Fotografi)

Assalamualaikum dan selamat bersua kembali pada entri kali ini. Semoga pengikut-pengikut setia blog Kakak Syantikk sihat sejahtera sentiasa.

Haaaaa... pada entri kali ini, Kakak Syantikk ingin berkongsi sedikit sebanyak pengalaman Kakak Syantikk dan rakan-rakan menjadi model tak berbayar  bagi kuliah Fotografi ini. Rupa-rupanya tidak senang untuk menjadi model ini. Perasaan malu kena ikat letak tepi kejap bagi menjayakan shot-shot seperti yang diarahkan oleh Prof.

Antara shot-shot yang diambil ialah, mug shot, medium shot, long shot, bird's eye view, potrrait dan over the shoulder. Kesemua shot ini memerlukan keupayaan kami untuk menjadi model dan photographer. Haaaaa.... seronok kaan?? Bila lagi nak tengok Kakak Syantikkk jadi model percuma kan? Hahahaha.. Sesiapa yang berminat untuk melihat Kakak Syantik bersama-sama rakan-rakan yang lain menjadi model, silalah bertapak di Instagram Kakak Syantikk kerana semua muka model-model teragung terpampang di situ. Kalau dah melawat instagram Kakak Syantikk tu, silalaah follow sekali kerana Kakak Syantikk sekarang terdesak nak cari pengikut-pengikut setia. Haaaaahhahaha....

Di sini juga Kakak Syantikk ingin tunjukkan kebolehan sahabat-sahabat Kakak Syantikk menjadi model teragung bagi tugasan fotografi ini.


#Mug Shot



#Potrait


#Long Shot
 #Over The Shoulder



 #Medium Shot
#Bird's Eyes View
Itulah sebahagian daripada model-model teragung daripada Team Nafi Studio. Bukan senang nak jadi model. Lecak ketiak kami tauu!

Kakak Syantikk bukannya saja-saja nak post gambar-gambar di instagram, namun begitu hanyalah tuntutan tugasan Multimedia Dalam Bahasa semata-semat. Lepas ni, Kakak Syantikk janji tak upload banyak-banyak gambar lagi dah. 

Setakat ini sahajalah celoteh Kakak Syantikk pada entri kali ini. Semoga kita bersua kembali pada entri yang seterusnya. Jumpa lagi...




Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Video One Shot

BBM3410/18: Jom Buat Tutorial Photoshop!

BBM3410/18: Kalendar 2019