BBM3410/18: Lemak Manis


Selamat pagi para blogger sekalian.

Minggu ni blog pelajar BLM yang ambil subjek multimedia memang tak sempat nak berhabuk!

Hahahhaaaa... Mana sempat berhabukkan sebabnya Prof bagi masa minggu ni je untuk kemaskini post-post dekat blog ni.

Merana sangat ni Prof. Kami tak tahu nak tulis apa lagi.

Aku pun tak tahu blog aku ni menarik ke tak dan aku aku harap sangat Prof tak tidur bila baca post-post dekat blog aku ni.

Prof nanti kalau dah baca blog saya, Prof jangan lupa komen ye... Hehehehe.

Haaaa... Pada entri kali ini, aku nak cerita tentang kejadian video 1 shot yang kumpulan kami kena buat semula tu.

Bincang punya bincang... Kami bersetuju untuk pilih lagu Lemak Manis. Lagu ala-ala tradisional.

Tukar selera katakan!

Kami yang perempuan berkain batik, manakala yang lelaki pula selempang kain pelikat atas bahu.

Aku rasa macan mak-mak dekat kampung bila pakai kain batik tu.

Tapi yang paling kelakar, kami yang perempuan ni tak pandai berkain batik. Risau kainnya terjatuh masa tengah syok menyanyi tu. Hahaahaaa..

Tu la.. Mak suruh pakai kain batik dekat rumah, kau pakai seluar!


Haaa... Itulah kami, gadis-gadis Melayu bersama-sama dengan jejaka-jejaka kacak!

Tak dilupakan juga, aku nak ucapkan terima kasih buat Izzu dan Cik tin sebab sudi bagi pinjam stand dan speaker. Lain kali, boleh kami pinjam lagi. Hehehehee.




Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Video One Shot

BBM3410/18: Jom Buat Tutorial Photoshop!

BBM3410/18: Kalendar 2019